Vondt.
Terje Henriksen
2015-08-05 13:49:15 UTC
Jeg hadde litt vondt i nakke, skulder og arm i går og i dag, så jeg
lurer på om det kan være en voldelig person her eller et annet sted der
jeg stjeles? Heldigvis bedret det seg i løpet av trening på Brå-sterk
bak huset i ettermiddag.
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Terje Henriksen
2015-08-05 14:24:49 UTC
Post by Terje Henriksen
[...]
Jeg "så" et par personer med vonde skuldre ved Østkysten av USA,
muligens i Washington-området. Jeg "hørte" nettopp et kvinnfolk si: "He
shot me".
--
Terje Henriksen
Kirkenes
Terje Henriksen
2015-08-05 14:34:30 UTC
Post by Terje Henriksen
Post by Terje Henriksen
[...]
De to personene jeg "så", så ut til å være forholdsvis unge, under
gjennomsnittlig høye og noget "møllspiste".
--
Terje Henriksen
Kirkenes